UNIVERSITI


bukan tulisan sebenar , org x betanggung jwb menconteng ! -.-
apahal aku budak baru nak masok 6 tahun cite pasal u ni ? kn aku tadika lg ? GEBANG lbih ! pada tahun 2011 besamaan hari sabtu yang lepas geng sekolah aku pegi ukm  , [pratik buat karangan]

memang motif pegi sane carik abg hot letup lh kn  nk belaja lh kn , konon konon semangat untuk budak budak ni supaya masok u lh kn ? oo , kami dibebel dengan org org disane , HAHA . konon SDSA nk tunjuk habat lh , so tnye lh begunung ganang soalan yg memunsyikilkn diri sendiri .

aku pun tidak ketinggalan , cehh ! alang alang tega bangun nk tanye kn ,die ckp *soalan ditutup* tak rase nk mencarot ke ? aku da lah duduk di depan ketas pulak asek melayang , TENSION buntutt !

aku nk tanye cam  ni lh bunyik soalan die , *saya budak form3 dan untuk melapangkn dada mase form4 saya nk tanye soalan ni , saya meminati arkitek tetapi masalah dunianye dalam hati saya sikit perasaan minat melukis haprakk tak de, kalau melukis org silap silap jadi hantu raya , macam mane nk selesaikn ? * ade sesape tahu jawapan maut soalan ni ? sila hubungi saya .

nk menangkap gamba ? tak paya cakap laa mmg beribu gamba lh yg dpt amek kt dlm bas jehh ! dlm ukm tuh mmg bejuta gmbar yg ktorg kempunan nk amek tp xjdik , macam tahi laa !

hujan pulak melanda setibanya masa explorace ! lagi sekali , macam tahi , bende tuh je yg menarik sepanjang program ni , yg lain ceramah , motivasi , bebelan , cerabe dan sewaktu dengannya ,satu sekolah ni mmg anti lh ngn sekolah SDASA sbb SDASA hebat ! haha, sekolah bandar baru bangi + sekolah gambang bukan gampang ! maaaf , anda pun hebat ;ppppp

kua patut pukul 6.30 alih alih tepat 5.30 da balik , sekali lagi tahi ! alasannya kilat petir sabung menyabung , erggh geram sajaa , perut ? jgn dibilang, satu hari tak diisi dengan nasik , balik habes perut aku buat boria mintak nasi , parah hidup !

   { slide show gmba }

mereka poyo pose , padahal tak ikhlas =='

ohh , abaikan sahajaa , lihat si chumell tu je
bebelan mengenai kanser payudara + servikss kami posing ;D



ye chumell nye mereke , nk kenal contact me ;D



sini giant pulakk , borak kopitian
abes minyak muke shopingg giant ! kene pakai ketas pasirr ohh !

tamat dah ! konklu rase nyesal pon ade ikot , nest wekk ? ceramah lg . next wekk lagi , gerak gempur !
seriyes kalau xdpt sret a aku bunoe diri ! HAHA

No comments:

Post a Comment