amik mase 5minit

       ASALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKATU
*sila jawab salam di atas !

   time ; 6.54pm
   date ; 27.3.2011 bersamaan hari ahad
 
aku mmg busy gerl kan kan ? sila kate ye , sbbnye berape kurun abad dah aku tak hupdate , ce cite siket ,,
cuti mmg ade tp aku sebok stadi wehh ;D almaklumlahh kate budak cemerlangs kan ?
so , aku punye entry nih mahu cerite kosong je bg korg tak bosan bile bukak link blog cite yg same je kan ? *ade ke yang bukak link kau FIZA ? -,-

sriyesly kesian tengok belog aku , kosong tanpa penghuni , ade hantu , kelawar dan macam macam =='
ahhh , tapi anda sgt baik menekan button follow , TERIMA KASIH ;)
sgt hargai jase korg  syg korg , HAHA

esok dah sekolah , means aku kne lah menjauhkan diri dri lappy , sian aku , kesian kan kan , rase nk menangis kan kan ? T,T
oke sampai sini je lah kot coretan aku , btw , rajin rajin lah jenguk walaupun xde mnde kan -,-
aku sebok tolong paham , aku kn wanita bekerjaya , ;p haha

babaiii , salam ;D

No comments:

Post a Comment