Memori


Asalamualaikum ,


untuk seminggu ni bermacam-macam insiden berlaku , bermacam-macam kejadian terjadi . Pahit, Manis, Masin, Kelat semua ada... Mungkin ni post terakhir sebelum aku berangkat pergi , so ayat kene lah jiwang sikit.. Hewhw *gelak sedih . entri agak berkajang jadi kalau tak sanggup baca baik tutup k .


masa hari Isnin seronok je semua orang sebab ada Pameran Sains , semua tanak masuk kelas tanak belaja Fizik Chemist, aku pulak ada Pesta Pantun .. beriya-iya belatih taw hari senin tu sebab Selasa competition.. Semua nak juara nak menang nak banggakan sekolah nak naik pentas ambik hadiah . DAN akhirnya hari selasa tu kita menang . mamang bukan juara tapi naib juara . ALHAMDULILLAH :)

 Nadia pemantun pertama , Aku kedua , Faridah ketiga , Fatihah keempat dan akak Syafiqah kelima




tak sangka boleh menang taw , punyalah gugup ya Rabbi.. da lah banyak buat salah .. Esok tu semua tanya menang ke tak . and aku belagak lah MENANGGG dan aku mintak lah dorang bagi aku hadiah or something.. aku tak expect pon yang dorang memang nak bagi . THANKS KORANG . ILEBIUUU *muah muah Haha 


Hakim, Akmal , Tanusha , Raihan , Ainul , Kartini , Ain  .. even korang bagi makanan je , cukup buat aku kenyang weh . Gemok dah , naik 3 kg siot . 45 dah berat aku T___T  inilah harapan korang kan ? nak aku gemok . k Fine Fine


Esoknya pulak hari Khamis , petang tu aku tak pegi 1M1S kerana aku mengantuk gilosss.. Ayah aku text mesej Mara and i was like apa nihh dan aku pun delete ...
Malam tu ayah aku tanya dapat MRSM ke ? aku pelik dan tak endah je sebab aku tengah buat Bio time tu.. ayah suruh check online , dan aku dengan tak relanya pun pegi lah check and you know what .. memang aku speechlessss depan lappy .


                          'TAHNIAH , ANDA BERJAYA MENDAPAT TEMPAT DI MRSM '


aku buat kewll je dulu , tapi mata aku serius da hangat.. dan empangan tak mampu dibendung tsunami pun melanda.. lepastuh aku cakap dekat ibu and she was very very Happy . tapi aku ? aku masuk bilik meronta tanak pegi .. memang dulu aku harapkan tapi sekarang ?? aku dah happy dengan diorang , dengan budak 4a6 , geng wemptizz , kami 8 .. kenapa wehhh ?


esok datang sekolah dengan mata merah. Rupanya Sara pun dapat dengan aku , ada kawannn :) yang terharunya diorang tanak lepaskan aku pegi tuhh . Haha , dan lebih dahsyat, berita perpindahan aku tersebar ke semua budak form4 , taklah semua tapi aku rasa macam HOT sekejap *puihh kahak oren 


nadia and aqilah , i'll miss korang . korang ohsemm :)

kita nak sama tinggi ah rajiff :P

kek oreo yang penuh cokelat . thanks cikgu Farah yang hebakk !

aku akan rindu korang . serius !


jangan bersedih , mari gumbiraaa :)

ada banyak gamba sebenarnyaa ni , tapi nanti entry berkajang pulak , ada ke sesape yang dah baca sampai sini ? hehh , saynag kauu . LOL . nanti iteww upload gamboo kat fesbuk k :)
thanks korang bebudak 4a6 , aku tak sanggup nak mention sesorang sebab ramai sangat ..
tapi gua sayang lu orang bro .


Nanti tak boleh dah online , tak boleh tengok tv .. 24/7 books . OHHH -,- betahkah daku ? *konon ayat . tak boleh nak text lagi , kFine bosan .  korang take care duduk SDASA , SDASA HEBAKKK :) and crush , ILEBIUUU *larikkkk 


                                                   
                                                  Makan bersama mari menjamu ,
                                                  Makan petani berpagi-pagi ,
                                                 Kenang daku dalam doamu ,
                                                ada jodoh kita jumpa lagi :)



*lepas ni takde sape nak nyanyi ELELELELELE LOLOLOLOLO :P

No comments:

Post a Comment