Manusia dan Mulutnya . . .

                                                               Asalamualaikum .


ape yang membuatkan aku rajen update ? tentu sekali kerana bosan mengadap Fesbuk yang tiada noktahnyaa . Lagipun aku nak exercise jari jari sebagai senaman panas untuk aku membuat homework kejap lagi . erk ? kejap lagi ? kbai .
Stop nonsense and ce bace ni . . .


'Sometimes we don't realize we do stupid things that hurt other people feelings'


k , previous entry aku cerita pasal MENGUTUK and today aku nak cerita pasal BERCAKAP. haa , yang ni aku menaip k bukan bercakap korg yang membace ni yang sebenarnye bercakap . what nonsense ? -,-
orite , dalam hidup ni , kalau tadak mulut memang tak jalan kan ? sebab tu terciptanya Mulut untuk kita tapi bukan untuk nak mengata orang ... Maybe korg still kabur dgn ape yang aku nak sampaikan kan ? k kejap ...

Cantik, hensem, kurus, putih > dipuji-puji..
Hodoh, gemuk, pendek, hitam > dihina..

paham dok ? Inilah maksud akuu .. Fine kau rase dia hodoh berjerawat batu bata bintik hitam merata kat muka ... tapi siape kau nak hinaa dia ? Kau sedar tak siapa Pencipta dia ? Pencipta dia Pencipta kau jugak . Mungkin kau lawaa lah kan , Hot Vavavooom tapi kalau Dia nak tarik kau punye Hot Letop tuh sesaat pun tak sampai , Siapa lah kita ni ...

Orang sekarang ni memang aku tengok tak reti nak jage mulut , main tibaiii jee termasuklah aku .. tapi aku cuba untuk berlapis dan okaylahh :)  Kalau orang tu gemok kau pon main belasah je cakap 'Kau ni manusia ke Badak? 'sangat Biadap k , lagi lagi bila kau ambush dia depan orang ramai , sangat maluu sayang :3

Cube lah satu hari tu kau pulak yang kene , baru kau tahuu kesakitan hati. tahu nak condemn orang tapi kau tak sedar ke yang kau cakap orang boleh bila orang nak cakap kau tak boleh ? Kejam betol dunia . soo kat sini aku bukan nak cakap sesape tapi aku harap adelahh yang terasee , haha . . . terase untuk kau ubah sikap kau bukan untuk lain k . Aku tanak gaduh . Kbai 



ce teke aku yang manaa ? k , aku tak lawaa :(

seriously , hidup tak pandai nak jage mulut memang susah . Kawan pon akan benci kau dann kau keseorangan . Watch out dengan every word yang korg nak cakap *roll eyes
Kerana MULUT badan BINASA .

kbai :)

1 comment:

Afiqah said...

manusia. penuh dengan sifat dengki :)
sabar ye

Post a Comment