bace senyapsenyap , jgn btaw orang lain !

    ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKATUH

hye anda anda dan anda ! first aku banyakbanyak banyak thenkiu dgn korg korg korg , haha
yg follo aku lahh ! srius jadik 100 dah ? aku tekezut gilaa *not at all* ;p


ye ye , aku da lame tak hupdate , busyy nak mati makkkk ! 
serius lahh , sedar lah siket aku form3 PMR mali,, dgn keje kusus tinggi gunung himalaya -,- 
kelas tambahan tinggi everest -,- homework seluas laut CHINA SELATAN -,- tapi aku still bole senang belenang bkk fb , blog aku tak usik lagi smpai ari nih sbb aku tadakk idea nk kongsi 'ilmu' dgn korg !


lately , bnyak gile war yang tejadi , ape ? kau tak tahu ? yelahh kau pike perang yg remeh temeh tuh nak masok BULETIN UTAMA ke ?


alhamdulillah , perang aku tak begini , haha .. gerl vs gerl ? ape kau bygkan ? 
tarik tarikk rambot ? tarikk tarikk kain ? tarikk tarikk tudong ? ohh TIDAKKK ! kami hanjeng sesame sendiri ;D
gerl vs boy ape kau bygkn ? semestinye lelaki tuh tidak gentle langsong ! haha , maaf kau sbb terase ;) jgn risau aku tak aibkan kau lelaki ! perang nih takde kne ngene ngn aku tp ianya melibatkan KAWAN KAWAN aku ! dan ini menjadi tanggungjawab kawan yg prihatin untok menolong , tak gitu ?


tapi semuanye kembalik pulihh , kate pon remeh temeh kan ? yang budak perempuan tuh mmg dah ilang dah marah sbb ramai betol capub wish HARI TUE DIA gembira lahh hati kan ? kami ? jgn harap lah nk wishh wehhh -,-


aku berani nak cite sbb aku taw perempuan tuh takkan bukk belog aku , pecayelahhh ;D
lain lah kalau ade matemate yg bace pastuh bg taw dy kan ? errr , maaflah kalau kau terase lagi  :|


cukop untok hari nih buat pembukak blog nih tak lh ngntok asek post yg same je kan ?   
bye !

2 comments:

Unknown said...

huhuhu..perkara biasa time muda mudi remaja..(;

Fiza Fazi said...

tuh lahh , remaje lah katekan , hihi
nasib tak de yang tekorban ;D

Post a Comment