jerawat = berangan ? -,-

ASALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHIWABARAKATU ;)


yehh , aku hupdate , seronok tak seronok takkkkkkkkk ? sila melompat tande seronok !
ehh , kau . terima kasihh melompat tekinje kinje .. ;D 
hari ini hari SABTU ! ;p hari ini hari SABTU yg sangat indahhhhhh ! haha .. sebab ?

aku hari nih catat bangon paling lambat . ye lahh selame nih 7hari sebulan manjang bangon awal jee .. sebabnye 
kelas , kelas ,kelas dan KELASSSSSSS ! (-,-) hari nih tak de kelass sbb skola aku yg cemerlang tuh buat tah ke bende program bla bla . so murid murid rase kehappy-an LOLL


TAPI tadi aku bangon tido mase matehari dah cucok mate aku , aku rase macam ..
HUARGHHHHHHHHH , lege nyeeeeewww ! sambil tangan aku yg sehalus tangan LISDAWATI yang iklan dengan fauzi tuhhh .. aku pon meraup tangan  ke muke aku .. konon senaman selepas bngon tido lahh tuwww ! tibatibe .. aku rase cam ade samthing , apakah ia ? 


jeng jeng jeng ..
                                                                             -
                                                                             -


        JERAWATT di muke aku makkkkkk ! haha 
gaye aku nih mcm mntak pelempang jepun je kan ? -,- takde lahh , jerawat itu normel kate ibu aku , kate ibu aku jugak .. 'aa , BERANGAN lahh lagii BERANGAN  ! ==' ape kaitan makkkk ? kawan aku dlu time skola rendah pena ckp .. kalau ade jerawat maknenye berangan nak kawin cepat , tuh lahh budakk _____ penoh jerawat kat muke dia ! mase tuh budakbudakk , mane ade jerawat >< takde berani dia nk datang , tp ade budak nih muke dia penohh jerawat .. tuh yg kawan aku cakap . dia kuat berangan tambah lagi perangai dia yang superb gedikk , mane tak nye ? 


sekarang nih teori baru , kawan aku cakap yang banyak jerawat kat dahi tuh selalu stress haha , kelaka jugak bile dia koba cam tuh tapi kawan aku lg sorg nih nafikan yang dekat hidung lahh selalu stress , akak aku ckp .. MUAHAHAHA ! aku tak tahu stakat mane kebenaran jerawat nih , yg aku tahu jerawat suke timbul dkt muke aku time CUTI-,- saje amek port time cuti ! bahaloll ;D




wanita ini seorang yang berani !







sila jangan klik untuk tumbesaran yang memalukann -,-

makk aku selalu mare bile aku pegang pegang jerawat bahaloll tuh , nk buek gimana donggg ?
aku rimasssss ! -,-

10 comments:

Tao | Slayerz said...

hehe..satu jer kan jerawat toh..pakai la pencuci muka nantii ilang la toh. =)

fiza fazi said...

haha , mmg satu je ponn saje bikin kecohh ;D

-xdeath said...

siot..aku un kuat berangan..jerawat..

hahaha..

jerawat=gentle

fiza fazi said...

haha , gentle ? bolehh lahh , kire matured dah lah nihh ;)

cekodok said...

jerawat adalah lambang mahkota seorang pompuan...haqhaqhaq

fiza fazi said...

cekodok ; haha lelaki jerawat batu bukan ? hahaha kidddin ;D

♕ qeen ♛ said...

hee. jangan usik usik. bia je.. nanti okayy la tuu :)

fiza fazi said...

qeen ; okehh ,pesanan anada amat dihargai :)

alongizhamhadi said...

jerawat kat pipi...hmmmmm...jerawat gatai neh...heee....

fiza fazi said...

alongizhamhadi ; hihi .. dahh elok dahh ;p

Post a Comment