exam itu apa ?

HELOOO ANDA SEMUAAA ,
saya rindu kau semua ... 
sorry for the dust , hok hekk hik hokkk .. maklumlahh sawang belog aku !

by the way , thankyou for your feedback pasal JERAWAT aku tuhh .. 
alhamdulillah berkat engkau semua .. susut jerawat aku , bhaha . 
ehh , blogger apekehal ek ? aku bukak semalam punye semalam punye semalam punye semalam nak hupdate tapi datin blogger cakap "UNDER CONSTRUCTION"  menjerit akuu .. baru nak update dia buat hal . aku ingat belog aku akan menjadi senasib belog kwn aku .. tapi ALHAMDULILLAH ! haha

by the highway , next week minggu exam makkk ! ape itu exam? mmg bahalol, patot kene tembak dengan senapang jepun lah kalau tak tahu ! 
exam itu mengikut definasi ialah ; pokok-pokok banyak diterbangkan untuk membuat kerats soalan !
so , bumi kita akan menjadi panas walaupun Malaysia tak pernah sejuknyee , jadi kalau aku jadik PM aku akan berhenti buat exam pakai kertas tetapi pakai teknologi zaman kini .. pakai IPAD ;D

so , khamis start . rabu HARI GURU .. tapi sekolah aku HAREMMMM .. sambot hari kekasih jee , nk tahu ? sila lah tanye aku (:
khamis paper yg easy easy , jumaat yang hard hard .. and so on .. lumrah hidop senang dulu susah kemudian .. tapi kenape sivik hari jumaat minggu depan ? sambil tido pon aku boleh buat lahh ! hahaha
telinge aku msti kene ade natang headphone kalau tak , sedetik lebih air liur akan melelehh ;p

 . tapi aku nk bagi tahu yang aku dah penat nak exam nih , cepat lah PMR ! aku tipuuu ;| 
ekhemm , sape yg dah habis pekse tuh , saya jeloss nihh ! 
yg belom , kitaa senasib .. adeww jodohh kitaa ! aww , hahaha !

good luckk untuk aku ;D

10 comments:

♕ qeen ♛ said...

jerawat dah okay? baguss la :)
gud luck dear!

pRiNCe said...

prince dtg melawat ye..entry yang bagus...huhu..:)..
nak datang selalu boley ??

fiza fazi said...

qeen ; hihi , oke dahh..lumur muke dengan bedak sejokk ;p


prince ; wahhh , terimaa kasihh ;D dialu alukan lagi ade lahh , haha

Amzar Syazani said...

Hee .. AMzar pon exam minggu ni .. em .. takutnyee ..

fiza fazi said...

amzar ; haha , good luck ;D

Inspirationalefeks said...

exam itu perlu ? hehe .. goodluck ye!

fiza fazi said...

inspirationalefeks ; hehe .. sebenarnye TAK PERLU .. haha suke hati je kann , btw . thankyou ;)

Lalalilillulu said...

exam tuh sejenis makanan...klu mkn mesti nak lg...lazat...rase die cam mkn rumpai laut...nak rase? gi terjun laut...hehe

neway gud luck yo!

アヌム ちゃん said...

Salam. moshi2..singgah jalan2 bw sini~
Dah lama tak bw ni rindu pulak :)
btw, nice blog~
Visit dari frommetoyou
Arigatou (^____^)

fiza fazi said...

lalalililulu ; hohh ? makanan ? tak sama sekali sbb kalau makanan sy yg cemerlang , hehe thankiuu


frommetoyou ; hey thankiu , moshi2 hehe visit lee selalu ;D

Post a Comment