Futsal Sekolah PD :)

 Asalamualaikum ,
 Kum ape Kombet ,
 Bet ape Betman ,
 Man ape Mentol ,
 Tol ape Tolak ,
 Lak ape Laksa ,
 Sa ape Satu ,
 Tu ape Tunang ,
 Nang ape Nangka ,
 Ka ape Kayu ,
 Yu ape YOU SHADAP YOU MAKAN TAIK BADAK :3

haha , annoying tak intro aku ? maklumlah , kita mestilah kene happy happy sikit. lagi lagi aku nih yang dah bekurun tak update . rase macam dah berpulo pulo tahun lamenye tak update cerita taw . sobss ..
korang bukannye rindu aku so buat ape aku perlu teruskan update , buat apeeee ? #sori emo yang melampau .


so , how your day people ? lagi lagi budak baru habis PMR tuh , baru habes kee ? Kurun dah woiii !
jadi sempena kehabisan PMR ini , sekolah sekolah mesti buat program ye tak ? kan kan kan --''
macam sekolah aku dia buat Futsal harituh , ye lah NS baru monang hari tuh kans , so para penduduknye pon bercadang nk buat Futsal #tipu


here the photos ,






meriah tak meriah gambo kami heh ? ohh lupe , aku jadik Keeper . yeahh Hidup Farizal Marlias . #tetibe --''
tapi malang tak berbau wangi tetapi busuk , kami kalah . sila menangis semua .. kami yang hebat selalu disegani nih tetibe kalah , dah Nasibbbb , cikgu pon cakap "Kita Main Untuk Kalah , Cikgu Malas Nak Hantar Korang Pergi Semban" #balasan riak takabur .


kuwajaqqq cekgu ,
doa cikgu telah dimakbulakn T__T
 tapi cikgu Adnan doakan Sejarah Kitorang A , kau hadooo ? ;D






last but not least , inilah muke lepas kalah .. masing masing penat ! takpe . kalau tak kalah tak adventure lah kan ? #sedapkan hati .


kay korang , babai :)




pee ass ; perasan tak belog aku tak betuka wajahnyee ? dah betuka name juga linknyaa ? kalau kau perasan itu maksudnye kau stalker . #shit , aku merepek --''

No comments:

Post a Comment