3 hari sekolah , 2 hari cuti .

Asalamualaikum .


ahh ghinduu nye iteww **mula dahhh .
apo kabo orang kampong? lamo benor den tak usik blog nih , tiyan ekau blogg.. den busy ! Konon -,-


ohh yeahh PMR candidates how are you? haha . tahniah lah 34 ribu orang tuwww. haha . saya? ehemmm .. sama macam awak jugak :P
eh First day sekolah kan sangat lah terok . repeat Terok ! ape yang terok? 
Everything . sobsob ! kantin sangatlah tak sedap , tak sanggup nak habiskan !


air yang cawan cinonet tuh hargo dio limoploh sen , gilo punyo hargo ! haha 
dah cukuup , aku takde stori pon sebenabenanyee .. saje nak update , eh Blog aku sekati ah ;D 
haaa , jap . aku kan kelas kan fourAsix **macam heran ! haha , saje jee nak mengade ! Gua kelas Biology , wehh senang tak Bio hah? Gabra ah bile cikgu cakap ;


"Untuk Sains awak akan jawab 9 kertas , 3 kertas Bio , 3 kertas Fizik , 3 kertas Chemist . Untuk Math awak ada 4 kertas , 2 Add Math dan 2 Math Biasa ."


sobsob , ahhh Postip Positip ! aku boleh yeahh boleh bolehhhh **over !

Dah , Belaja ! takdo maso nak main Godik lagi .


BYE :>



No comments:

Post a Comment